Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2018 00:53 - ''Дяволът'' в белия костюм...
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 649 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.10.2018 22:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Облечен в доброто,а душата е черна.Не мисли,не иска да знае,не иска да чувства..!
Егото-ОГРОМНО,Егоизма-пропит в кожата,все едно не може без него.Най-черния от черните,най-злия от всички злодей на света.Много ми напомняш на един от геройте от романа на Лиман Франк Баун,за тенекиения човек от Магьосникът от Оз,който е лишен от сърце.Чувствах се като Оз,но за мое огромно съжаление аз не можах да ти дам сърце.Ти остана емоционално не привързан към никого.Хората през,които премина не остана нищо дори прах,който да събираш след това.Винаги съм си казвала,че човек не трябва да съжалява за нищо от живота си.Всеки божи ден съжалявам деня в който се срещнахме.Съжалявам,че съм имала нещо общо с тебе.Съжалявам за последните осем години от живота ми.Ти взе всичко и си тръгна.Не съм вярвала,че човек може да изпитва такава физическа и душевна болка в живота си.Знам страшните неща от живота,които могат да ти се случат,но ти беше най-страшното нещо.Моля се всеки ден да ми мине.Всичко минава,времето лекува нали така се казва?.Защо мене не може да излекува?Защо аз агонизирам две години?Защо,когато се погледна в огледалото очите ми гледат на долу.Защо усмивката ми не може да се появи?Тоя целия твой непокизъм и безразличие все едно някой е взел нож и реже,реже бавно от мен.Сега за всички,които не им се четат такива глупости да подминат.Този блог го използвам за мое облекчение за всичко,което чувствам или мисля и няма на кой да кажа.Помага ми..!!! Не съдете..!! Има място под слънцето за всички.!Да се върнем на темата за ""дявола"".Моя дявол,който ме лиши от здрав разум.Не знам как ще прозвучи,но пътя отдавна съм изгубила.Без теб  съм глухарче,което лето без посока.Допускаш някой дълбоко до себе си,до семейството ти години наред и накрая този човек си тръгна.Да знам,хората се разделят,развеждат и така нататък,но аз така го чувствам.Имам чувството,че си моето слабо място,когато говоря за тебе и ме боли.Някой беше казал не виждани очи се забравят ами не е така.Дори и да заминеш,което аз направих не се получи,дори и да не се чувате и не се виждате нямаше промяна.Болите,че вече не си значим,може пък никога не си бил.Имаше една много хубава приказва колкото и любов да искаш да дадеш на някого,ако той не иска да я вземе,няма никакво значение.Насила любов не се дава и насила не можеш да вземеш.Мислех и вярвах,че думата край не важи за нас,но явно отопичния свят в което живеех бързо изчезна и ми показа,че КРАЙ има винаги и навсякъде във всичко.Ако за всяка разбита душа взимаше по едно кубче злато,сигурно вече щеше да си милионер,но явно ти си колекционер на сърца.Взе и моето и когато ти омръзна и реши да ми го върнеш то вече не биеше,то остана завинаги при ТЕБ...!!!              

   image





Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210346
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031