Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2019 10:20 - Ти..егоист....
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 25.03.2019 13:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги съм търсила доброто в хора,винаги съм ги оправдавала за думите, за делата,които вършат.Абсолютно винаги ги оправдавах за това как се държат.Не мога да те оправдавам повече,не мога да отричам това,което си всъщност.Някъде да търся добрина,която всъщност няма.Защо не си призная и не приема,че ти си точно такъв какъвто си.Никога няма да се промениш.Да си го кажем ли,ти не си добър човек.Далече бягаш от това да си добър.Не уважаваш никой и се съмнявам,че някой искрено уважава тебе.Ако някой се държи,както ти се държиш и да видиш своя огледален образ много бързо ще избягаш или просто ще спреш завинаги да общуваш с този човек.Това трябваше да направя и аз много отдавна,но все те оправдавах,че не си такъв или други оправдания.Може би имаш психически проблеми или шизофрения,един ден се държиш добре в следващия вече не си ти.Понякога имам чувството,че те мразя но това пак е вид чувство,а аз не искам да имам никакви чувства към теб.Сигурно съм жалка с тези разсъждения,защото докато мисля аз за теб,твоите мисли са много далече от това.Ако можех да облека всичко,което чувствам в думи и ако умеех да го правя,може би щях да напиша нашата история един ден.Десет години от живота ми си отидоха.Хайде да не изпадам в самосъжаления сега,но понякога имах чувството,че ме разкъсваше всеки ден,бавно и леко,ден след ден и все си мислех,че накрая няма да остане нищо от всичко това и все се лъжех.Винаги оставаше още нещо дали не изказано от моя страна дали незавършено не мога да кажа,но все оставаше по нещо.Искам да се заличи или просто да изчезне макар и по детски казано мечтая за този ден.Копнея за него дори го бленувам.Станали сме такива,че не се интересуваме от чуждите чувства и това как може да накараме някой да се чувства с нашите действия,думи.Идваме си пак на това,че сме егоисти,големи егоисти



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212159
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930