Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2020 11:26 - Цвете /
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 657 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.10.2020 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Цвете малко се роди,чисто и неопетнено.Времето се развали капаха сълзите от дъжд по него.Цвете,цвете тъй ранимо не можа да се присподоби,вечнно различно си остана срещу еднаквите лъжи.Свободно като птица беше и желаеше тая свобода.Стъклен капак искаха да я покрият,но така и не успя.Мечтаеше за слънчеви лъчи,но така и слънце не изгря,остана си само срещу мечтите и повече не погледна на горе към небето.Кал и тиня го покри не можеше да диша.Ех цвете,цвете тъй различно остани си само с мисълта за нещо по различно.Минаха година,две,три от красивото цвете нищо не остана,потънало в пепелта мечтаело като феникс да възкрасне и да се роди отново,но не била птица,а малко цвете.Нощта прибира сенките край мене.Със стъпки тъй познати от преди.Дъждът измита с нежна ласка спомени от хора,оставили на бързо своите следи.Пресичат се светулки в мрака.Във кръг се лутат като в призрачна игра.Сълзите ми целуват без умора и ме прегръщат със своя танц на любовта.Луната,спътница едничка припомниха ми колко много ме боли.Единствено тъгата ми остана.От неизказаните думи душата ми кърви.В очите има само болка като тъжно цвете и умира не погалено от нечии ръце.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - мила зойе..Живота е интересен..
26.10.2020 11:33
има и Цветя, има и бодили..
не тъжи, мила.а просто..крачи...
Сърцето, ще те заведе... където )

непогалено, и неопетнено, се пишат слято..
който чете, трябва, да се учи и да пише )
поздрави, Джули
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210351
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031